Гарантія

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

Дзвоніть, наш менеджер прийме Вашу заявку +380 (97) 8857291

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушено цілісність упаковки
  • збережено всі ярлики та заводське маркування
  • є товарний чек або накладна

Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

У випадку, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обмінювати або повернути товар можна надіславши його нам «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел. +380 (97) 8857291. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

Яка гарантія на товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 24 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена виробником або продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну істотних недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка тощо)
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату (чек або накладна)
  • висновок сервісного центру з позначкою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб
  • наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушення правил використання
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару
  • якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у випадку:

  • випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом)
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або ті, що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів, пристроїв, додаткового обладнання
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів
  • ушкодження або ненормальне функціонування виробу, викликані використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення
  • наявність на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами
  • наявність механічних пошкоджень, що виникли після передачі товару покупцю (споживачеві)